Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


onsdag 7 juli 2010

Sjuk...


Jag hade tänkt uppdatera för flera dagar sedan, och lägga in lite nya bilder, men just nu orkar jag inte.

Jag blev sjuk i söndags. Vet inte ens vad eller vem jag har blivit sjuk av. Varför just nu, de varma och fina sommardagarna?

Någon slags förkylning är det tror jag. Bara det att det inte sitter någonting i näsan eller bihålorna. Men jag har ont i halsen, svullen i halsen, ont i kroppen, ingen ork, och emellanåt så blir jag varm, för att i nästa stund bli lätt frusen.

Jag har somnat sent också de senaste nätterna. Främst för att det har varit för varmt i sovrummet för att sova, men också för att jag inte har kunnat slappna av.

Jag är redan trött på att må dåligt efter fyra dagar, och känner mig lite gnällig. Jag hoppas att jag är frisk innan veckan är slut, annars får jag väl ta kontakt med vårdcentralen.

Ingen ordning med någonting blir det heller... varken med hemmet, trädgården, träningen, eller studieuppgifter.

Blä!

Inte så spännande inlägg. Jag skriver mer när jag har lite mer energi och kan fokusera bättre.

Inga kommentarer: