Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


fredag 24 juni 2011

Glad Midsommar!

Själv är jag sjuk med en utdragen förkylning... men det ska väl gå det med. Jag har nog inte varit sjuk en midsommar tidigare. Igår var jag som sämst och idag känner jag mig lite bättre, så det går åt rätt håll nu i varje fall. Jag brukar sällan bli sjuk, och jag minns inte senast jag var förkyld, så jag får väl ta det som att även jag är mänsklig. ;-) Lite god mat ska vi lyckas med att få till här hemma, och så ska vi njuta av ljuset och sommaren. :-)

Inga kommentarer: