Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


onsdag 22 juni 2011

Just nu...

sitter jag i ute-rummet och lyssnar till ett strilande sommarregn som faller på taket. Det doftar friskt och fåglarna sjunger sina kvällsvisor. Det är blåser inte och temperaturen är behaglig.  Bredvid mig sitter min älskade och trixar med min äldre och större laptop, som la av för några veckor sedan. Bakom mig ligger mina två råttisar Yin och Yang och bökar om utrymmet i filten jag har lagt dit. Det enda som är fel är att jag har ont i halsen och kroppen, och att detta gör mig låg...

Inga kommentarer: