Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


tisdag 21 maj 2013

Betraktelse


Ligger och lyssnar till regnet utanför...

Ett fint strilande regn.
Jag hör svagt porlande och droppande också, så det måste ha bildats vattenpölar...
Har inte var ute och sett efter än.

Ligger kvar i lugnet ett tag...

Småfåglarna håller sig stilla, men några envisas med att kvittra på en bit bort.

Skön stund i nuet. 

Känns som om det var längesedan det regnade... ^^

Inga kommentarer: