Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


söndag 2 maj 2010

Pengarna Rullar

Pengarna rullar mer än vanligt i detta hem!

Den senaste tiden har det här inhandlats...


En HTC Desire till mig. Desire är en Android-mobil och den släpptes samma vecka som jag köpte min. Jag är supernöjd med denna mobil som snarare är en liten dator. De bilder som ni har sett i de två tidigare inläggen är tagna med kameran i mobilen.



Detta matbordsset, men med 6 stolar och 2 klaffar. Vi har letat i flera år, efter ett lagom stort matrumsbord till ett bra pris, att ha stående i storarummet. Det här bordet är 160 cm långt och det får plats 6 stolar. Klaffarna är 45 cm vardera, så med de båda är längden 250 cm och det får lätt plats 10 personer. Vill man trängas så går det att få plats 12 personer också. Bordet är i ek och är oljat.

Sen har jag beställt kläder från Stadium. Mest träningskläder. Jag fick hem paketet i fredags och har inte provat allt än. Jag vet att jag kommer att skicka tillbaka en del av det, för så blir det alltid när man beställer via nätet, men hellre det än att lägga tid och energi på att gå i butiker.

Bland annat beställde jag detta löpset...



och det här.



Men det slutar inte här för mer saker är på gång! :-P

2 kommentarer:

Saxiquine sa...

Härligt med lite nytt!! =)

Själc har jag spanat på två set från Better Bodies, men de är svindyra... får se om jag unnar mig det för en dl av skatteåterbäringen om de finns kvar i min storlek =)

Kram.

Anna sa...

Ja, det är det! Jag behöver nytt, och inte bara träningskläder då!

Jag har också tittat lite på Better Bodies, och de är dyra. Det gäller att passa på när de har utförsäljning!

Det tycker jag att du ska! :-)

Kram!