Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


måndag 26 april 2010

Skogsbilder

Här får ni lite fler bilder...


Jag fascineras av träd. Eken är en av favoritträden. Här står en ståtlig ek och en tidig kvällsmåne visar sig.


Jag älskar kontrasterna!



Det enkla är oftast väldigt vackert.



Som den här stubben som har fått mönster efter en motorsåg. Mönsterna tillsammans med kärnan och hålet som har skapats efter ruttning bildar ett konstverk i kvällsljuset.



Jag älskar grönt! Jag älskar formen på Stjärnmossa!



Blänkande stenar i motljus.

Inga kommentarer: