Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


måndag 17 juni 2013

Intryck och Betraktelser

Sommar
Skåne 
Smärtsamt vackert 
Slingrande landsvägar 
Högt dikesgräs 
Genom soliga Bokskogar 
Blommande Lupiner 
Glador som cirklar på varma uppströms-vindar 
Böljande grön säd 
Sandstrand 
Klitter-dynor 
Havet 
Klart vatten 
Medhavd sallad med kallskuret kött från senaste grillningen 
Stenugns-bakat Surdegsbröd på Råg (bästa valet om man nu ändå ska) 
Vippande Sädesärlor 
20 minuters bad i 15-gradigt vatten så Dopaminet kickar in 
Solbada 
Lika långvarigt 2:a bad 
Klappa lamm. Luktar gott. Naturligt. Bra barndomsminne. 
Endorfin-dag! 
 ^^ 




* Skrivet i förra veckan. Kommer att dyka upp någon bild till på lamm sen. :-)

Inga kommentarer: