Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


onsdag 5 juni 2013

Naggad Själ och Tungt Hjärta


Idag känner jag mig inte riktigt hel.

Det känns som om en dödgrävare har besökt mig i natt, och naggat min själ i kanten. 
Sådär så att det säger *pysss* av luft som går ur mig.

Mitt hjärta känns lite tilltryckt.
Lite pressat och lite för kompakt.
Lite tillknycklat.
Nästan lite bortkastat. 
Så, så att det inte kan slå sin vanliga Anna-rytm.

Ändå vet jag inte vad som skapat dessa känslor (eller lite då, har mina aningar).

Känner mig bara något mer skör.
Lite mer stressad. 
Lite mer kravfylld.
Lite mer ångest.
Lite mer sorg. 

Inga kommentarer: