Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


söndag 4 mars 2012

Motstridiga Känslor


Hur kan man fyllas av kärlek till livet och sig själv, samtidigt som man känner ledsamhet, sorg, frustration, ilska och uppgivenhet? Så många blandade känslor! Jag förstår det i varje fall inte... 
 * 
Jag vet inte hur mycket ni förstår danska, men här får ni en skön låt, med lite dyster och samtidigt harmonisk melodi, och en text om kärlek till livet och sina nära, vad som betyder något för en. Lite hopp... 

Nick&Jay - En dag tilbage

På länken får ni låten med text.


* texten skrevs 19/11-08

Inga kommentarer: