Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


söndag 4 mars 2012

Favorit i Repris - Om Ångest


Oväntad Väntad

Tryck på länken ovan.


Jag vill lyfta fram ett av mina tidigare inlägg, som favorit i repris. 
*
Inte för att jag mår så just nu. Än. Ångesten brukar komma som starkast när skedet mellan vinter och vår, och sommar och höst är som mest påtagligt. 
*
Varför texten blir till en favorit i repris, beror mer på att jag själv känner att det är en av de bästa texter jag har skrivit. Jag skrev den på mindre tid än en kvart, och jag behövde knappt redigera den ens.


* I och med detta inlägg, finns nu en ny Etikett i mitt Arkiv - Favorit i Repris. Hit har jag också lagt tre tidigare inlägg som även de hör hit.

Inga kommentarer: