Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


torsdag 10 juni 2010

Hallå Bloggen!

Ja, nu är jag här igen!

Jag har haft en period där jag har känt mig splittrad och okoncentrerad, och ingen ro att skriva. Jag har behövt ta tag i saker som har varit nödvändiga och som har oroat mig.

Nu när det är gjort vet jag mer om hur närmaste framtid ser ut, och lusten till skrivandet har börjar komma tillbaka igen. Jag kommer att ha tid i sommar, så om jag inte uppdaterar här så beror det inte på det i varje fall.

Det har ju gått en tid sedan jag skrev mer regelbundet, och det blir svårt att komprimera allt som varit i ett inlägg. Det blir att jag hoppar in där jag befinner mig nu, och därefter får jag berätta mer efter hand som det kommer!

2 kommentarer:

Jessi sa...

Det är naturligt att bloggandet går upp och ner. Men det ska bli roligt att läsa hos dig igen. :-)

Det regnar här idag. Jag tycker om regn.

Kram!

Anna sa...

Jess: Jo, det är det ju. Men det är roligast när det går upp! :-) Förhoppningsvis både för mig och er. ;-)

Tack! :-)

Jag tycker också om regn. Värre är det med blåst.

Kram!