Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


måndag 28 juni 2010

Stranddag

Igår var jag, Tusse, mamma och min bror Eddie i Höllviken, för att sola och bada. Första tillfället i år.

Det blev en skön dag, och jag badade två gånger i det kalla vattnet! ^^ Gissningsvis var det 14, 15 grader i vattnet. :-P Sent datum för årets första bad, men så har sommaren också kommit sent i år.

Idag är det kräftvarning på en del av mig, men jag är ändå nöjd med gårdagen. Jag misstänker att jag även imorgon får hålla mig till skugga och de svalaste ställena. Träningen får också vänta till huden har återhämtat sig. Det blir kanske en kvällspromenad under skymningen.

Morgonen började så här... Men efter 30 minuter på stranden så blev det klart resten av dagen. 

 Här är Tusses strandstil. :-) 

Mamma och Eddie väntar på att solen ska titta fram... och Jo, det gjorde den! Tror Eddie känner av det mest av oss alla idag. ;-)

Det kanske kommer någon mer bild senare...

Inga kommentarer: