Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


torsdag 12 april 2012

Drömmar och Mardrömmar



Jag drömmer... om tid och plats som ger mig ångest... Jag drömmer om Eslöv, människor som inte lever längre, och sorg... och jag drömmer om Elin(min bror som blev en ängel's dotter). 
 * 
Elin ska fylla år i drömmen(hon fyller år den 13 maj, och hon föddes 8 dagar efter Anders begravning). Jag frågar henne vad hon önskar sig... Hon svarar, att pappa ska komma och hälsa på mig. 
 * 
Jag vaknar strax därpå, med sorgen över att inte kunna ge henne det hon behöver. :-/

Inga kommentarer: