Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


söndag 8 april 2012

Påverkan och Inverkan

Den senaste tiden har jag fått bekräftelse från några personer som jag inte hade förväntat det mig det av, och inte nu i varje fall. Bekräftelse på att vara omtyckt, som Jag Är, att jag betyder något och påverkar dem på ett positivt sätt.

Många passerar mig obemärkt, i sammanhang och på platser där jag inte kommer till min rätt. Men de personer som tar sig tid och har förmågan att SE mig, vill nästan alltid återkomma och dela mer av och med varandra.

Att beröra och bli berörd, är något av det viktigaste i livet för mig!

Tack!

Inga kommentarer: