Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


onsdag 17 mars 2010

Bloggens Utseende

Jag har tagit bort, ändrat och byggt på i bloggens utseende de senaste dagarna. Det känns bättre och bättre, men det kommer att bli några fler småändringar inom det närmsta tror jag. Det är en sak att ställa in inställningar i den befintliga mallen, men att lägga till HTML-koder i den mallen är en helt annan sak! Men men... Övning ger färdighet! :-P

Jag är ganska kräsen när det gäller designen av min egen blogg.

Jag gillar stilrent. Det är rofyllt och ger ett vilsamt lugn för ögonen. Jag föredrar varma färger, men det är inte nödvändigt utan huvudsaken är att färgskalor och nyanser går ihop. Det får absolut inte vara rörigt som i form av ologisk ordning, eller pottrigt i form av mycket olika färger och färger som skär sig med varandra, olika stilar, storlekar och saker!

Samtidigt vill jag ha den personlig. Jag vill få med det som är jag, och det som är viktigt för mig.

Aja, det visar sig med tiden hur den ska se ut! Det går ju faktiskt att ändra, och ändra tillbaka igen! ;-)

Om ni har några förslag på något angående utseendet, inställningar på bloggen, något som ni tycker skulle kunna passa mig, så får ni gärna säga till!

Tyck gärna även till om bloggens nuvarande utseende! :-)

Inga kommentarer: