Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


söndag 14 mars 2010

Ur balans


Jag har varit väldigt trött i helgen. Jag vet inte om det beror på att det har varit en intensiv vecka, eller om det är för att jag har släppt rutinerna. Jag tror att det är både och.
*
Jag har haft flera motstridiga känslor inombords, som inte har kunnat enats, och inte vunnit någon av striderna heller. Så då har jag försökt fly dem istället genom att ignorera dem, men inte på det sättet att jag har tagit kommandot, utan mer som att bli uppgiven. Det är inte bra.
*
Så nu har jag skrivit ner rutiner som jag ska ta tag i igen, från och med imorgon. Rutiner kan låta tråkigt, men de är för mitt eget bästa. Utan rutiner blir både jag och mitt liv förfallet.

* Bild: Av Louise Royo(en av mina favoriter inom Fantasy) 

Inga kommentarer: