Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


lördag 20 mars 2010

Svar på Kommentarer

Jag har svarat på kommentarer tillbaka i bloggen. Jag kommer även i fortsättningen främst svara på era kommentarer här i bloggen, som kommentar under era kommentarer. Det är enklast så.

Har ni problem med att lämna kommentarer, så säg till mig på något sätt, för då ska jag försöka ledsaga er. För er som inte har en egen blogg eller konto, finns det något som heter Open ID där ni skriver ert namn eller Alias. Alla får skriva en Ordidentifiering innan kommentaren kan publiceras. Detta för att försvåra det för Spam. Alla utom Anonyma ska kunna kommentera!

Inga kommentarer: