Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


måndag 15 februari 2010

Armarna skakar


Ja, det är effekten av kvällens träning.

Jag tränade bröst och triceps. Det blev två övningar för bröst, och fyra övningar för triceps. Alla övningar gjordes med fyra set.

Det är svårt att hitta rätt på vikterna nu i början, efter det långa uppehållet. Men en sak är klar, jag har förlorat mycket i styrka! :-/

Jag cyklade som uppvärmning, med nivå medel. Det gick bra med foten. Dock känns det nu efteråt mer än vad det gjorde innan träningen, men jag tror att den har återhämtat sig efter nattens sömn.

Tidigare ikväll fick jag hem två proteinpulver som jag hade beställt. Whey 100 i naturell, och Night-Pro med vaniljsmak. Jag har inte haft någon i naturell tidigare. Jag tänkte att jag kanske kan använda den i fil och yoghurt. Vaniljen kan nog bli bra när jag vill mixa i bär.

Nu är det snart läggdags. En lång dag väntar imorgon.

2 kommentarer:

Matilta sa...

Uscha vad din fot ser ut! Stackare. Hoppas du blir helt bra snart :)

Kram!

Anna sa...

Martina: Tack! Ja, inte var den snygg inte. ;-)Den är mycket bättre nu. :-) Men det har tagit tid! Det återstår lite läkning fortfarande...