Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


torsdag 25 februari 2010

Intressanta Ord


Intressanta ord att filosofera om. Speciellt en natt som denna när jag ligger sömnlös.
*
Integritet
*
Självkänsla
*
Självförtroende
*
Moral
*
Civilkurage
*
Rädsla
*
Skam
*
Skuld
*
Förlåta
*
Liv
*
Energi
*
Kärlek
*
Tid & Rum
*
Glädje
*
Lust
*
Instinkt
*
Insikt
*
Intuition
*
Fotosyntes
*
Cellandning
*
Atomer
*
Celler
*
Okunskap
*
Fördomar
*
Döma
*
Vetenskap
*
Vetskap
*
Föränderlighet
*
Oändligt
*
Ork
*
Behov
*
Utveckling
*
Acceptans
*
Förståelse
*
Ödmjukhet
*
Serotonin
*
Noradrenalin
*
Adrenalin
*
Dopamin
*
Hjärnan
*
Hjärta
*
Lungor
*
Själ
*
Hälsa
*
Levande Materia
*
Grundämnen
*
Molekyler
*
Kemiska Föreningar
*
Kol
*
Väte
*
Syre
*
Människan
*
Respekt
*
Hänsyn
*
Egenansvar
*
Evolution
*
Kraft
*
Ursprung
*
Egenvärde
*
Vördnad
*
Inspiration
*
Normer
*
Värdering
*
Värde
*
Yin & Yang
*
Utopi
*
Anarkism
*
Frihet
*
...
*
Listan är oändlig. Listan kommer att fyllas på.

Inga kommentarer: