Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


fredag 12 februari 2010

Gör ett försök...


Okej... Jag gör ett försök. Ett försök att börja skriva igen, som det var tänkt när jag skapade den här bloggen.

Någonstans i min sista depression försvann lust och ork för skrivandet. Istället blev det en ångestfylld prestation.

På något sätt har jag krav i mitt skrivande och med mitt skrivande...

Jag ska försöka släppa dem nu, åtminstone lite. Så som jag har gjort med många av mina tidigare krav som inte har varit bra för mig.

Jag återkommer under dagen. Nu ska jag få i mig frukost, och göra en mindre ilska och irritation till något mer samlat och konkret.

Inga kommentarer: