Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


fredag 12 februari 2010

Kreativt flöde men rörigt


Så kan jag närmast beskriva det.

Ingen nyhet för mig. Jag börjar bli van, även om det i stunden kan bli frustrerande.

Att ha mycket i huvudet. Olika tankar, som kors och tvärs går in i vartannat, och avlöser det ena ämnet efter det andra, i rasande fart.

Positiva, kreativa, inspirerande tankar och idéer. Intressanta ämnen och "utanför boxen" tänkande.

Men rörigt, rörigt...

Att urskilja en tanke i sänder, och hålla kvar tråden tills jag har slutfört den... Ja, det är där röran uppstår.

Inga kommentarer: