Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


lördag 13 februari 2010

Roligt


Elin (min bror som blev en ängel's dotter) hade ringt till mamma igår när hon inte var hemma. Mamma har TeliaAnita inkopplad. Elin hade pratat in, och när mamma kom hem och lyssnade av svararen lät det så här:

"Hej det är Elin! Kan du säga till min farmor att hon ska ringa mig?" :-)

När mamma ringer upp Elin lite senare, säger Elin till mamma:

"Jag sa till tanten att jag har ringt dig." :-)

Nu har mamma försökt att förklara att där inte finns en tant på riktigt som svarar, utan att det bara är en röst, och att mamma själv kan höra efteråt vad Elin har pratat in. ;-)

Jag tyckte att det var underhållande när mamma berättade om det tidigare idag.:-P
*
* Elin i december -08

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra bild.

Anna sa...

Tusse: Tack! :-)