Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


söndag 28 februari 2010

Till er läsare!

Lämna gärna spår och avtryck efter er!
*
Lämna en kommentar, en hälsning, svara på en fråga jag ställer, berätta något om er och er vardag, fråga mig om något ni vill veta eller över något jag har skrivit som ni inte förstår, diskutera,...!

Inga kommentarer: