Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


torsdag 16 februari 2012

Du Vet


Du vet
och jag vet
att det jag säger
inte betyder något
egentligen
Jag talar för att man måste
om man vill vara
normal
och inte patetisk
Jag talar om livet
istället för att
leva

*

Du vet
och jag
vet
och du vet
att jag
vet
Vi håller masken
för varandra
Jag håller mig
för gråt
ändå glad
att du
vet

- Jan Eriksson - 

Inga kommentarer: