Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


onsdag 8 februari 2012

Insomnia och Konsekvenser


Efter en Insomnia-natt som totalt kastat omkull min dag, har jag känt det så här. Särskilt under natt-/morgontimmarna.

Idag var det särskilt viktigt för mig att fungera i de sammanhang som var tänkt och planerat för, av flera skäl och för mig personligen. Därför har jag haft det svårare än vanligtvis, att släppa Insomnia-resultatet, gå vidare, och acceptera min överaktivt tänkande hjärna.


* I och med detta inlägg, finns det nu en ny Etikett i mitt Arkiv - Insomnia. 

Inga kommentarer: