Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


onsdag 8 februari 2012

Förändrings-Påminnelse

Jag vill bli påmind om - förändring - så därav bild på fjäril. 
 *
Jag har medvetet inte valt den vackraste, men så väl att välja rätt miljö/omgivning för att kunna komma till sin rätt.
 *
Detta inlägg har delvis samband med de tidigare ADHD/ADD-inläggen att göra. 




* Fjärilar har för mig blivit en symbol för förändring, sen något år tillbaka. Till min förvåning har jag inte tagit upp anledningen till detta tidigare i bloggen. Men det kommer. Det är alltför viktigt för mig, för att inte få finnas med här! 

Inga kommentarer: