Mig. Med emigrerad pappa i Australien. En bror som blev en ängel. Ironisk humor. Träning. Kost. Natur. Foto. Musik. Film. Skriva. Existentiella frågor. Livsåskådningar. ADHD/ADD. Insomnia. Sambo. Sambos dotter. Råttägare. Utbildad Kostrådgivare, med inriktning - Lågkolhydratskost med naturliga fetter. Högskolestuderande. Blivande Gastronom. Mitt liv. Min blogg.

* De inlägg märkta med Etikett Foto/Bild är mina egna foton. Övriga foton/bilder som förekommer i mina inlägg är på något sätt lånade/hämtade från Google, Forum eller Appar som delar bilder.


fredag 17 februari 2012

Kostladdat

Hur man märker att kost är ett laddat ämne!

"Alla barnen är pigga och glada utom Ellen för hon äter enligt tallriksmodellen."

  eller

"Alla barnen käkar bullar utom Josef för han äter bara LCHF."

:-)

* I och med detta inlägg, finns det nu en ny Etikett i min Arkiv - Kost/Näringslära

Inga kommentarer: